Oi, sitaatti on aivan ihana!
Skicka en kommentar
Idag på Atc bytet fick jag följande Atc-kort Kotilaiska enkeli, Manumiinan OOT SÄ MUN KAA, Päivänkakkara pellolla, ja onnellinen suurper...
1 kommentar:
Oi, sitaatti on aivan ihana!
Skicka en kommentar